حجت الاسلام رضوی نسب:
شبکه خبر
شهرستان نمونه گردشگری بسطام وحومه

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی رضوی نسب در خطبه های این هفته نماز جمعه بسطام ضمن اشاره به سخنان اوباما در مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد: ظاهرا رئیس جمهور آمریکا تازه متوجه شده که رهبر ایران فتوای منع استفاده از بمب اتم را داده است.

وی خطاب به اوباما با بیان اینکه قرآن و اسلام علم و قدرتی را که به بشریت ضرر برساند را منع کرده است تصریح کرد: این عقیده تمام مسلمانان خصوصا شیعیان است و رهبر معظم انقلاب بارها و بارها این مسئله را یادآور شده اند.

خطیب جمعه بسطام در پاسخ به اوباما که گفته است ما به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی نیستیم، گفت: شما در جایگاهی نیستید که این نظام را تغییر دهید، شما اگر می توانستید این کار را می کردید، شما حتی جزیره ای کوچک از ایران را نمی توانید جدا کنید.

رضوی نسب با تاکید بر اینکه مسئولان نظام بر ضرر منافع ملی و مردم شهید داده تفاهم نخواهند کرد تصریح کرد: ایران قدرت منطقه ای و جهانیست و صدها ایران در جهان ایجاد شده است و حال که دست آمریکا کوتاه شده، دست دوستی دراز کرده است.

وی همچنین آمریکا را شیطان و دشمن ملت ایران دانست و یادآور شد: توجه داشته باشیم که دشمن از یک لحظه غفلت ما استفاده خواهد کرد تا به اسلام و ایران اسلامی ضربه بزند، ولی ملت ایران اسلامی همچنان بیدار است و با تبعیت از ولایت و رهبری همواره در کنار مظلومان و مستضعفان دنیا خواهد بود.

وی همچنین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام راحل عنوان کرد: تعداد شهدای شهرستانهای شاهرود، میامی و بسطام بالغ بر یک هزار و 100 نفر است که حدود 500 نفر از این آمار را شهدای بسطام تشکیل می دهند.

امام جمعه بسطام در خاتمه تاکید کرد: مردم بسطام بهترین فرزندانشان را تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند و بر مسئولان لازم است قدر این مردم را دانسته و در خدمت به این منطقه کوتاهی نکنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 5 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
آخرین مطالب